top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverBryan Stricker

BELANGRIJKE INFORMATIE OMTRENT CONCERT

Bijgewerkt op: 1 sep. 2021

Er gelden extra maatregelen in schouwburg Het Park:


Let op: voor het concert heeft u, naast uw tickets, ook een coronatoegangsbewijs nodig.


Uw persoonlijke tijdslot Om de veiligheid van onze bezoekers en medewerkers te waarborgen, werken wij met tijdsloten. Wij vragen u nadrukkelijk om u aan dit tijdslot te houden, om drukte te voorkomen.

  • Heeft u kaarten op rij 1 t/m rij 14, dan vragen wij u tussen 19.20 uur – 19.40 uur in de schouwburg aanwezig te zijn.

  • Heeft u kaarten op rij 15 t/m rij 22 of het balkon, dan vragen wij u tussen 19.40 uur - 19.55 uur in de schouwburg aanwezig te zijn.

Coronatoegangsbewijs De sector is afgelopen anderhalf jaar dusdanig lang dicht geweest dat wij als schouwburg de artiesten en gezelschappen zoveel mogelijk willen helpen de zalen weer te vullen. Als gevolg hiervan, werken wij vanaf het nieuwe seizoen met coronatoegangsbewijzen. Wij hopen op uw begrip hiervoor.Meer informatie hierover vindt u op onze website op de pagina Coronatoegangsbewijs. Mocht u besluiten hierdoor niet naar een voorstelling te willen, dan kunt u uiteraard uw kaarten retourneren.


Contactloze kaartcontrole De toegangscontrole voor zowel de voorstellingskaarten als het coronatoegangsbewijs, vindt contactloos plaats: u kunt uw telefoon of tickets op de daarvoor bestemde tafel leggen zodat onze portier deze kan scannen. Voor het scannen van uw tickets vanaf uw telefoon vragen wij u uw scherm op (extra) helder te zetten Toegang en routing Het Park is momenteel alleen via de hoofdingang (aan het plein) toegankelijk. Als u in de parkeergarage parkeert en de lift nodig heeft, dan kunt u daar ter plekke voor bellen. In het gehele theater is een duidelijke routing aangegeven. In geval van regen, staan er buiten tenten zodat u droog kunt wachten tot u de schouwburg binnen kunt.


Pauze De voorstelling heeft een pauze en uw drankje staat in de pauze in de foyer voor u klaar. Als u deze heeft opgehaald, verzoeken wij u om terug te gaan naar de zaal, met uw drankje. Deze kan in de zaal genuttigd worden.


Omgang met coronavirus Wij vragen u om ons coronaprotocol door te nemen zodat u weet hoe wij de richtlijnen en voorschriften van het RIVM vormgeven in ons theater. Zo komt u niet voor verrassingen te staan en kunnen wij als theater openblijven.


Gezondheidscheck Wij vragen u tevens voor uw bezoek onderstaande vragenlijst te doorlopen.

1. Had u de afgelopen 24 uur één of meerdere corona gerelateerde klachten: hoesten, neusverkoudheid, koorts, benauwdheidsklachten, reuk- en/of smaakverlies? 2. Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten? 3. Heeft u het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen zeven dagen vastgesteld met een test? 4. Heeft u een huisgenoot / gezinslid met het nieuwe coronavirus en heeft u de afgelopen tien dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had? 5. Bent in quarantaine omdat u direct contact had met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld, omdat u terug bent gekomen uit een COVID-19-risicogebied of omdat u gewaarschuwd bent door de Coronamelder-app?

Indien het antwoord op één van de vragen ‘ja’ is, verzoeken wij u dringend uw bezoek te annuleren. Indien u annuleert wegens corona gerelateerde klachten, kunt u tot 8 uur voor aanvang uw kaarten retourneren. U krijgt dan uiteraard uw geld terug.


Parkeerkaarten

De gemeente Hoorn heeft de parkeergarage van Het Park van een nieuw betalingssysteem voorzien: kenteken parkeren. Als gevolg daarvan, kunnen wij momenteel geen uitrijkaarten verstrekken. Om rijen bij de betaalautomaat te voorkomen, adviseren wij u de app Park Mobile of Yellow Brick te downloaden op uw smartphone.

23 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page